Чистка паливної системи УКРАВТО БІЛА ЦЕРКВА

Очищення паливної системи
Очищення паливної системи WINNS+Промивка бензинової інжекторної паливної системи (рідина) (1л х 12шт) (1 л)
1393.36 грн

*Ціни вказані з урахуванням максимальної знижки за програмою лояльності Drive2U.

Паливна система постійно піддається шкідливим впливам і забруднюється різними частками, плюс, на ній накопичуються різні відкладення. Основа цих відкладень — хімічні сполуки і частинки (наприклад, сірка), що знаходяться в автомобільному паливі. Найбільш вразливими вважаються форсунки системи упорскування. Під час використання низькоякісного палива, ситуація багаторазово погіршується, і форсунки доводиться міняти або чистити.


У тому випадку, якщо на перевірці було виявлено, що головною причиною поломки є форсунки, їх необхідно замінити або промити. Часто ми дивуємося, коли працівник автосервісу заявляє, що нашому автомобілю «як повітря» потрібно промивка форсунок. Багато водії сприймають ці слова, як прагнення «викачати» зайві гроші, оскільки в керівництві користувача вказана періодичність, коли слід проводити чистку інжектора. Дійсно, виробник вказав пробіг, по завершенню якого необхідно, щоправда, не обов'язково) прочищати інжектор.

 

Але виробник врахував не всі деталі. Цей розрахунок здійснюється, в основному, на стандартах європейського палива, але інколи якість палива може бути незадовільною. І від цього страждає вся система вприскування в нашій машині, якщо бути більш точним – форсунки в інжекторі. Забруднення форсунок неминуче, але регулярне прочищення деталей (раз в 30 000 км пробігу) дозволить зберігати найкращу продуктивність автомобіля. За середньозваженими статистичними даними з автосервісів, виділилися наступні показники в рекомендаціях з профілактики інжекторів:

  • 1 раз на кожні 30 000 км – рідинна очищення інжектора

Виконувати ці процедури за вказаними пробігів необхідно. Якщо навіть авто з солідним пробігом не дає приводу, то все одно щоб уникнути псування форсунок, що веде до повної їх заміни, промивання необхідно.
Форсунка, інакше її називають інжектор - це простий електромагнітний клапан, створений для максимально точного дозування подачі палива і його розпилення.

Основні стадії засмічення інжектора:

 

  • Легка стадія засмічення: різниця в продуктивності форсунок становить 5-7%. При малому засміченні особливих проблем з двигуном не виникає. Зазвичай, відбувається збільшення витрати палива на 1-3 літра на 100 км. На поганому бензині може виникнути детонація.

 

  • Середня стадія засмічення: різниця в продуктивності форсунок близько 10-15%. На холостому ходу двигун "піддьоргує" (починає працювати не рівномірно). Вихлоп так само стає нерівномірним, з хаотичними ударами. Помітно збільшується витрата палива і погіршується динаміка розгону. З'являється детонація, їдкий неприємний запах з вихлопної труби

 

  • Критична стадія засмічення: різниця в продуктивності форсунок досягає 20-50%. Двигун сильно вібрує (троїть). Один або більше циліндрів можуть взагалі не працювати на холостому ходу. При спробі різкого натискання на педаль газу в корпусі повітряного фільтра можуть лунати звуки. Симптоми перших двох стадій так само присутні у більш вираженій формі.


Зараз є 2 основних способи очищення форсунок, промивка інжектора рідиною і очищення форсунок за допомогою ультразвуку. Промивка паливної системи бензинового або дизельного двигуна рідиною на стенді, вироблена без зняття форсунок з двигуна.

Процедура проводиться шляхом підключення промивної установки з промивної рідиною до системи подачі палива до форсунки, при цьому штатна система паливоподачі відключається, щоб промивна рідина не потрапила в бензобак.

 

Існує досить багато видів промивальних установок, але на якість промивки, встановлення ніяк не впливає. Її завдання просто подати промивальну рідину до форсунок. Якість процедури залежить тільки від вживаної рідини і часу роботи на цій рідині.

Фахівці АЦ УКРАВТО БІЛА ЦЕРКВА давно використовують обладнання всесвітньо відомої фірми Wynn's (Вінс), мабуть, один з найбільш відомих і перевірених виробників промивальних рідин.

 

Дуже сильна, відмінно знімає нагар з камер згоряння, клапанів, очищає форсунки, допомагає звільнити залеглі кільця.

 

Незамінна для промивки форсунок на автомобілях без їх демонтажу.

Переваги рідинної промивання полягає в тому, що процедура корисна не тільки для інжектора, але ще й для самого двигуна, знімається нагар з днища поршнів, клапанів,форсунок, паливної рейки та камери згорання.


Процедуру рекомендується проводити один раз на 20.000-30.000 км. пробігу.