Заправка кондиціонера Сфера-АВТО

Системи кондиціонування та системи клімат-контролю працюють за допомогою фреону, який випаровується під час роботи. Це природний процес, тому рекомендується періодично перевіряти рівень цієї рідини. Якщо після заправки Ви помітили різке зниження рівня рідини до нуля, слід звернутися до фахівця для діагностики проблеми. У центрі обслуговування автомобілів "Сфера-АВТО" в Білій Церкві за адресою вул. Сухоярська, 20 можна визначити причини надмірного використання фреону.

 

 

Коли необхідна заправка фреону

Системи клімат-контролю балансують температуру всередині автомобіля, зберігаючи повітря теплим і сухим взимку та прохолодним влітку. Вони також допомагають утримати приємний мікроклімат в салоні та очищують повітря від пилу та бруду ззовні. Майстри автосервісного центру "Сфера-АВТО" зауважують, що зниження рівня фреону на 15% щорічно є нормою, проте, якщо цей показник вищий, слід провести детальну діагностику системи кондиціонування.

Спочатку може здатися, що система кондиціонування працює цілком нормально, навіть якщо втрачено значну кількість фреону. Однак це надзвичайно небезпечна ситуація, оскільки кожного разу, коли система кондиціонування запускається, автомобіль працює на підвищеній потужності. Незначні ознаки проблеми можуть бути не поміченими, оскільки салон автомобіля все одно потроху охолоджуватиметься.  Проте це може призвести до зношення систем автомобіля, особливо якщо автомобіль експлуатується із значними навантаженнями.

Отже, слід дотримуватися порад фахівців та здійснювати регулярний огляд автомобіля не рідше одного разу на рік.

 

Ось деякі підказки, як можна самостійно визначити, що кондиціонер зламався: 

  • повільне охолодження салону автомобіля;
  • кондиціонер шумить (особливо протягом кількох хвилин після запуску);
  • неприємний запах всередині автомобіля.

 

 

Як налаштувати систему

Перше, що необхідно зробити, – якнайшвидше звернутися в сервісну майстерню, якщо Ви помітили незвичайну поведінку автомобіля.

Ремонт і чистка кондиціонера починається з відкачування старого фреону, що залишився. Потім перевіряється резервуар на наявність тріщин, оскільки звідти може витікати рідина. Якщо проблема зберігається, потрібна більш ретельна діагностика. В особливих випадках доведеться розібрати торпеду. Після виявлення та усунення причини заливається невелика кількість мастила для змащення рухомих частин компресора і лише потім в резервуар заправляється новий фреон.

Це, здавалося б, просте завдання вимагає навичок і досвіду. Тож ми використовуємо численні сканери і найсучасніше обладнання, щоб діагностика не займала надто багато часу і давала максимально точні дані.

 

Завітайте до нас в АЦ "Сфера-АВТО" та подбайте про справність Вашого авто вчасно.